Vedomé lucidné snívanie, 3/5, Odporúčania do reálneho života

Som Búrka a na ceste Vládca Sily vediem Snivcov, ktorí sa učia ovládať svoje sny. Skúmame techniky a spôsoby, ako si lepšie a silnejšie uvedomiť, že sme v sne. Takže už máme snovú víziu, cieľ, čo robiť v sne a píšeme si do denníka sny. Toto je skvelé a gratulujem Vám, už ste prešli veľkú časť cesty.

Z pozorovania vieme, že tým, ako si sny píšeme a premýšľame o nich, začne ich počet postupne narastať. Akonáhle dosiahneme počtu priemerne piatich snov za noc, budeme pripravení si začať robiť snovú mapu, ale o tom až nabudúce. Dnes sa budeme venovať praktickým radám, čo snom pomáha a čo naopak bráni. A teraz poďme na tie odporúčania do reálneho života:

Pohodlná posteľ

špeciálne požiadavky na posteľ nie sú, ale ak veríme, že nám pomôže pri posteli trebárs lapač snov (ja ho mám😊) alebo správna orientácia, určite to urobme, pretože naša viera v spojení s akciou robí zázraky.

Miesto kde spíme

tým je treba experimentovať, lepšie je, aby sme sa cítili maximálne bezpečne a v pokoji, takže upraviť všetko, čo vám v mieste, kde spíte, vadí.

Životný štýl

asi najdôležitejšie je neprejedať sa (ideálne dve hodiny pred spaním už nejesť), hlavne navečer, žiadny alkohol, kofeínové nápoje, čaje, drogy vrátane tabaku, taktiež televízia a PC pred spaním určite nie, optimálna je vegetariánska strava - ono, aj s tým všetkým sa nám môže občas zadariť, ale ak nám ide o stabilný rast, tak toto sa ukazuje ako veľmi nápomocné.

Sny si zapisovať okamžite po prebudení

aj tak mám každú noc okolo troch snov, o ktorých rozmýšľam, chcem si ich zapísať, ale nezapíšem, alebo zapíšem, ale v denníku nie sú 😊

Naše myslenie

tu funguje opäť sila zámeru, čím viac pozornosti, očakávania a energie snom venujeme, tým sa bude šanca na zapamätanie sna zvyšovať, preto píšeme do denníka, bavíme sa o snoch s ľuďmi, ktorých to zaujíma (áno aj to dosť pomáha, rozprávajte svoje sny všetkým, ktorí sú ochotní počúvať), dávame tomu patričnú pozornosť.

Závislosti

na naše snívanie potrebujeme energiu a tú poväčšinou strácame vo svojich závislostiach a drámach, prejedanie, riešenie nezmyslov, sledovanie TV, hranie hier, porno, proste každý máme to svoje, skúsme sa zamyslieť, čo nám berie najviac energie v našom živote a upraviť to, alebo úplne zo svojho života vyradiť.

Meditácie

zatiaľ najsilnejšiu podpornú techniku pre snívanie, čo sme objavili, je meditácia, akákoľvek, sadnúť si na pokojné miesto, ideálne navečer pred spaním, a 15-30 minút dýchať a len Byť. Môžete použiť meditáciu, ktorá je pre vás príjemná, alebo ak žiadnu nepoznáte, tak len sledujte svoj dych, akonáhle príde myšlienka, nechajte ju odplávať a znova sa venujte svojmu dychu a tak stále dokola.

Doporučujeme audiomeditácie  priamo od nás, kde si zadarmo stiahnite "Pozorovanie vlastnej mysle" alebo skúste priamo "Ovládnutie jednej myšlienky". Značné úspechy prichádzajú aj po meditácií "Do vyšších sfér a späť".

Malá ochutnávka do budúcna

Kedykoľvek si uvedomíte sami seba cez deň, skúste popremýšľať, či nie ste v sne. Možno vám to príde smiešne, ale až sa vám podarí prvé precitnutie v sne, budete prekvapení, aká je snová realita dosť reálna.Ak si uvedomíte, že v sne skutočne ste, nesnažte sa nič meniť, len sa rozhliadnite a snažte sa čo najviac plávať so svojím snom. Akýkoľvek zásah do snového deja vás môže prebudiť. Dôležité je byť stále v pohybe, niečo robiť, nezastavovať sa. 😊

Aké to je?

Môj zápis: vedomý SEN 6 Som v Prahe na Mieráku, jazdia tam električky a ja sa vznášam okolo. Idú na mňa, s prehľadom uhýbajú, niekto sa schoval do kanála, nejakí chalani zo srandy. Potom idem hore pozdĺž električkových pásov a cítim, že ide niekto za mnou, je to ako nejaká kontrola ohľadom zaplatených daní z pozemkov (vôbec by som sa nečudoval, keby to mala ako prácu), zrýchľujem a ona tiež, prenasleduje ma, potom vzlietam hore a ona tiež. A tak sa otáčam a hovorím jej, ty tiež snívaš? A v tom sa začínam prebúdzať :-) jupííííí. Je to taký krásny a bezpečný pocit.

Chytáme sa za ruky, alebo skôr ona ma chytá za ruku a letíme spolu nad domami. Tým chytením rúk sa spojenie a vedomie snívania krásne upevňuje, moje zatiaľ najsilnejšie, cítim, že to môže trvať, ako dlho budeme chcieť. Pýtam sa jej, ako dlho už sníva a ona, že vlastne ani veľmi nie, že sa pre to ešte ani nerozhodla, že začína, mám dobrú náladu, smejem sa. Ja jej hovorím, že to trénujem už dva mesiace. Pýtam sa jej, ako sa volá, hovorí mi meno, letíme ďalej nad domami, vedie to ona, potom nad krajinou a je to celé krásne detailné a hoci je noc, tak okolo nás je tak 500 m svetlo, všetko tak divne žlto žiarí, krásna viditeľnosť. Letíme k nej domov.

Z diaľky vidím poľnohospodársku usadlosť, na sto percent by som ju spoznal, stavba v tvare U. Okolo lúky v diaľke les, všade okolo stromy, rybníček, potok. A tam na kraji má stan, nespí teraz doma, ale vonku. Zaletíme do stanu a chceme byť spolu. Ale v stane nie je vôbec nič a tak si privolám deku a to už sa nedržíme za ruky a tak nejako z toho máme strach, len tak byť spolu bez činnosti a tak sa vedomie vytráca, prebúdzam sa, mám radosť a idem si všetko zapísať :-)

Zhrnutie:

90% úspechu je kontinuita cvičenia, v našom prípade mať zámer, cieľ a písať si sny. Nabudúce si povieme viac o Snovej mape a ako kontrolovať realitu.

Audio meditácia na email zadarmo: Pozorovanie vlastnej mysle


Astrálne cestovanie

Poznaj život nezávislý na hmotnom tele

Chcem astrálne cestovať